Besök i det Wahlströmska Hemmet

Var idag och besökte min käre kamrat Niklas och hans sambo Monika och deras två vild battingar. Det var ett tag sedan jag besökte Niklas och han hade därför hunnit inför skaffa sig ett par riktiga amerikanska järn till som en annan stod och dreglade över samt hur jag skulle kunna lägga upp för min hustru att två halvfärdiga jänkare och en färdig är alldels för lite och att vi nog bör inför skaffa oss en tredje.

image16image17

En snart nedskrotad Aspen i fint skick men tyvärr än så länge mer värde i delar.
En pilsner New Yorker, En riktigt schyst kärra. Även den på bilder nedanför

 Riktig myck ludd i denn.. se här....image19

Och faktiskt inte en utan två.... Galaxie cabbar dock var en obj. så håll till godo med den klara.

image20


Kommentarer
Postat av: mia

WOW!!!!!!!!!

2007-11-16 @ 18:59:38
URL: http://thehighmountains.blogspot.com
Postat av: Eva Båge

Ja jädras vicka sköna bilar!
När jag bodde i USA hade jag en gammal Oldsmobile, gallgrön och skön!
// Eva

2007-11-20 @ 10:38:54
URL: http://nicebows.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0