Från matte majsan

Hallojsan världen. 
Jag vet att det finns en värld där ute även om jag inte är med i den så mycket hela tiden. hihi...
Imorgon är det ut utanför huset i alla fall för då är det körlektion. *mindre panik vid tanken* Måste ju träna ordentligt så att jag kan ta uppkörning och teoriprovet snart. *Större panik vid den tanken* *Varför var jag tvungen att tänka på det?*
Nej nu börjar det bli advent. Kul kul... Snö överallt. Jätte fint... Let it snow let it snow let it snow...
Av någon andledning så verkar det bara vara vi utan körkort som tycker om snö. Konstigt... Är det någon som har forskat i det nån gång? Det kanske finns chans på nobelpriset. Eller inte....
Har ingen bild att sätta in åt världen. Vad kan jag säga... jag är matte och tar bara kort på mina busdjur.
För er som undrar så har jag sett klart på CSI NY säsong 2 nu. Väldigt bra serie. 
Okej. Ingen undrade men nu vet ni det ändå. Ha ha!!! hihi...


kram på er


Kommentarer
Postat av: Eva Båge

Hejsan Majsan!
Jamen JAG ÄLSKAR snö och längtar efter den. Även om jag har körkort!
Håller tummarna för dej och ditt körkort!
// Eva Båge

2007-11-29 @ 10:25:59
URL: http://nicebows.blogspot.com
Postat av: mia

Å jag gillar den inte lika mycket o har körkort:))
Eller snön är väl egentligen okey, men MÖRKRET
usch!!!
krams på dej

2007-11-29 @ 18:12:27
URL: http://thehighmountains.blogspot.com
Postat av: Henke

Men Majsan då! Tanken är det man häller bensin i.
Snö är kul om nån annan skottar & plogar!
Vad gäller ditt körkort: Plattan i mattan, go take them tiger!

2007-12-04 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0