Igår så fick jag...

reda på att Leifa skulle komma tillbaka till jobbet. Nu var detta mycket trevligt. Så jag hoppas att allt gå bra.

Jag pratade med min chef igår också och förklarade att jag inte ville ut på lagret igen och det hade aldrig varit tanken så det kändes skönt.

Brempas jobbarpolare ville ha 8 papp för sin motor så han kan stoppa upp den någonstans. Där solen inte skiner så ofta enligt mig. Har fetslöat hela veckan och skyllt på en latent förkylning men förhoppningsvis tar jag mig i kragen tills helgen och lyckas prestera något denna vecka.

Väntar på papper från vägverket om Chevan oxå.  Att myndigheter ska ha så svårt för rod/custombyggare.



Jag har visat den för alla jag känner och ändå skrattar jag tills jag gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0