Slut på ännu en helg...

Imorgon så är det jobba som gäller som tur är följer en polare med och jobbar så då slipper man all tid i bilen själv.

Jag ska jobba med och köra ut lite akvarium åt en polare och det skitkul att träffa massa folk och prata skit, så det ska bli askul.

Troligen är man väl tokhes imorgon. Var förresten hos Ubbe och pratade tattueringar i Tisdags och det blir snart ännu fler till min hustrus stora förtret.

Talade även in ett bidrag till SR:s Sommarprogram i dag. Där jag pratade rockabillykultur hoppas att det kommer med. Det är ganska sent på kvällen nu och jag trött så det mesta blir nog bara svamel hör ändå...

Men jag rekommendera ändå denna länk:

www.joecartoon.com 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0